brakeplanet Complaint

brakeplanet Complaint

ADVERTISEMENT

The worst business - performance rotors


I ordered a rear pair for Avalon for $103. I received them after one week. After spending $150 to put them on, the car vibrated at above 40mph. The tech said one of the rotors was warped and I had to pay $100 to take them off. I called the customer support. According their policy, they said they have to inspect before refunding and I may not receive the refund because I already used them on the car even though less than 10 miles. Now I have to pay around $20 to return. I may lose all.

My recommendation: Avoid this company or you will get hurt. Buy some brand name like Brembo or EBC... They are expensive but save you from headache. The rotors and pads are from China maybe. The quality are very poor.


Share This Review:



         


Is this your Business? Claim Your Business Free and reply to this customer

CONTACT THIS BUSINESS

Post a reply for this review COMMENT
WRITE to brakeplanet
SUBMIT a ticket
for brakeplanet
WATCH videos
for brakeplanet
More brakeplanet Reviews and Complaints MORE reviews and complaints
for brakeplanet

BUSINESSES REPLY HERE

Company was claimed GREAT NEWS, this company has Partnered with MeasuredUp and uses it to answer you!
Link to MeasuredUp BUSINESSES: Free Customer Service Excellence Badge
Take the pledge BUSINESSES: Free Customer Service Pledge Badge
Upgrade Account BUSINESSES: Build your customer service online reputation


ADVERTISEMENT


Comments


Brakeplanet says: (9 years ago)
 0
Thank you for bringing our attention to this issue. I believe we had a misunderstanding while on the phone. We spoke earlier regarding your request for a warranty return. We will honor your warranty request if the rotors were installed by an ASE certified mechanic and are indeed warped. All we need is a fax with the receipt from the original installation as well as a report from your mechanic stating that the rotors are warped and need to be replaced. Your mechanic should not be charging you to look over his own work. Please call me if you have any questions, I want to help you.
Cassie
Customer Service Manager 888-634-7788 ext. 1030




login with Facebook and share your reviews

More brakeplanet reviews


Similar reviews


More

[Top]

Bookmark/Share this page

This page is under construction.
It will be up and running soon with new features to make you smile more.
Thanks,
The MeasuredUp Team